Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Onze diensten

Leent u veel flexkrachten in, bij verschillende bedrijven en op verschillende momenten? Beschikt u al over alle vereiste documenten van uw (inter)nationale flexkrachten? En voldoen al uw leveranciers nog aan alle eisen? Met documentbeheer van Check4Balance houden wij de administratie van uw flexkrachten voor u op orde. En u houdt het overzicht. Zo minimaliseert u risico’s op inlenersaansprakelijkheid of boetes.

Met een doordachte tool verzorgen wij uw documentbeheer van A tot Z. We houden bij via welke bedrijven u flexkrachten inhuurt en monitoren of dit bedrijf aan alle gestelde eisen voldoet. Is de uitlenende organisatie bijvoorbeeld Waadi-geregistreerd en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, beschikt het bedrijf over een VCU-certificering, wat zijn de NAW-gegevens, hebben zij een schone verklaring inzake betalingsgedrag van de Belastingdienst en betaalt men conform de geldende CAO? Wij controleren al deze informatie en brengen dit voor u in kaart. Zo minimaliseert u de risico’s. Want als uw flexwerkers bijvoorbeeld onvoorzien geen of te weinig salaris ontvangen, bent u hiervoor ook als inlener aansprakelijk. Daarnaast vragen wij van al uw flexkrachten de vereiste documenten en gegevens op, zoals NAW-gegevens, BSN, urenstaat en dergelijke. Behalve uw leverancier, bent u ook zelf verantwoordelijk voor een goede administratie. De Belastingdienst kan ook aan u als inlener boetes opleggen.  Check4Balance zorgt ervoor dat u over de voorgeschreven documenten van ingeleende flexkrachten beschikt, waardoor dit risico voor uw organisatie minimaal is.

Via onze periodieke overzichten krijgt u inzicht in uw leveranciers en ziet u welke documenten nog ontbreken. Uiteraard hebben wij daar dan al regelmatig om gevraagd. Als uw leveranciers desondanks in gebreke blijven, kunt u op basis van onze overzichten eventueel andere keuzes maken en vervolgacties inzetten.